Bohemiskt


I vår ska jag hjälpa min vän Johanna att hitta den perfetkta ekologiska/bohemiska looken. Det kommer bli så kul! Längtar redan. MItt första uppdrag....kul. Därför finner jag denna bild på Nicole Ritchie inspirerande. Nicole (och Lauren Conrad förstås) är en utav mina favorit stilikoner. Hon använde många olikia långklänningar i somras. Långklänningar finner jag väldigt bohemiskt men även kvinnligt och underbart somrigt. Hon har också bohemisk stil till vardags. Henne kommer jag definitivt kolla på när jag hjälper lilla Johanna. Till Johanna: sök på Nicole Ritchie på google och säg vad du tycker:)


Kommentarer
Postat av: johanna

alla klänningarna är undebart vackra:) särskilt den andra(rälnat från vänster:)<33)

2010-02-17 @ 14:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0