Mormor del 2


Idag har jag akt skridskor. Ni som kanner mig vet att jag ar samst pa att aka skridskor men efter en stund gick det liiiite battre. Har ar det ingen sno vilket at otroligt skont, man slipper allt slask. Det blev ocksa lite shopping, ett par skor. Annorlunda an de jag redan har och bild kommer da jag ar hemma. Kameran fich tyvarr inte folja med pagrund av glomska. Men bilder pa shoppingen tar jag nar jag ar pa plats i ljuva Sverige. I fall jag inte hinner skriva mer har pa bloggen innan Nyar sa vill jag passa pa att onska er alla ett riktigt gott Nytt ar. Hoppas att alla era dromar blir till sanning! Nu borjar det bli sent och jag ar trott sa sangen vantar. God natt och sov sott.

Kommentarer
Postat av: jeffan

hej natalia vi måste gå på stan nu när det är mellandagsrea ,när du har kommit tillbaka alltså. MQ skulle visst ha rea med halva priset den tredje januari. men det visste du nog redan ,ses kram jeffan.

2009-12-29 @ 22:01:42
Postat av: natta

Absolut att vi maste ga pa mellandagsrean. Jag kopte 2 saker pa MQ dagen jag akte till polen. Men mer maste kopas. Kommer hem pa tisdag kvall. Kanske pa onsdag sisadar 2 timmar. Vad tycks? Kram Natalia

2009-12-30 @ 11:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0