Mormor

Hej alla sota lasare! Idag har jag varit pa stan med mamma. En vaska fick folja med mig hem. Snygg det ar den minsann, hehe. Jag bloggar fran min morbrors data och har finns det inga o med prickar och a med streck eller en ring. N vet val vilka bokstaver jag menar. Imorgon ska fixa mina ogonbryn och ga ner pa stan utan mamma och kolla pa skor och kanske smycken...far se. Resan gick bra, planet kom fram snabbare an forvantat. Julen var kul. Speciellt nar sa manga personer var hemma hos oss. Fick manga riktigt fina klappar :)

Kommentarer
Postat av: johanna

ska du noppa ögonbrynen? vad kul:) det blir säkert jätte fint... pussisar saknar dig<3

2009-12-29 @ 11:57:18
Postat av: natta

Ja, men det blec vaxa ogonbryn. Blev annu battre, jamnare. Saknar dig ocksa jattemycket. Jag ar tillbaka nasta vecka. Vi far ses da. Horda att resan inte blev som forvantat :( Hur mar alla? Kram Natalia

2009-12-29 @ 20:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0