Lite om mig....

Namn: Natalia
Ålder: 13 år
Längd: 152,5 cm
Hårfärg: svart med brunt lyster
Ögonfärg: Bruna
Civilstånd: Singel
Skostorlek: 37
Familj: Mamma, pappa och lillasyster
Humör: Trött

Innerligt......

Lovar du att vara ärlig? Absolut
Har du varit kär i din bästakompis? Nej, aldrig
Har du ljugit? Ja (skäms)
Har du fuskat på ett prov? Skulle aldrig falla mig i tanken, så nej jag har inte fuskat på ett prov
Har du berättat vidare en hemlighet? Inte den senaste tiden men sammanlag har det hänt
Druckit eller rökt utan att dina föräldrar vet? Nej
Har du en hemlighet som bara du vet? Ja de har jag.....spännande
Singel eller förhållande? Just nu väljer jag att vara singel i framtiden får vi se.....

Resor...

Har du varit utomlands? Ja
I vilka länder har du varit? Gran Canarie, Montenegro, Polen, Tjeckien, Tunisien, Cypern har också åkt igenom Danmark och Tyskland
Har du åkt flygplan? Ja, självklart
Har du bott utomlands? Ja
Vart isåfall? I Polen
Kan du tala ett annat språk? Ja, jag kan tala Polska, Svenska, Engelska och hålelr på att lära mig Spanska
 Hur många fler språk än ditt landsspråk kan du? Kan jag säga 4?
Vart vill du åka? Hawaii, Usa till New york shoppa loss där  London och Australien låter också bra

Har du...


Eget rum? Ja det har jag
Egen TV? Nej
DVD? Nej
Dator? Ja
Mobil? Ja, vem har inte det i dessa tider?
Telefon? Hemma har vi en telefon har doch ingen egen......
Kontokort? Nej, ska få det
Över 2000 kr?Ja
Pool? Nej
Märkeskläder? Beror på vad du menar med märkeskläder men några dyrare plagg har jag
Smink/smycken för över 5000 kr?  Smycken har jag för över 5000 kr

Kommentarer
Postat av: Anonym

ne med brunt och blått lyster

2009-11-29 @ 10:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0