Att få vara som man är...dahh

Jag stör mig jätte mycket på människor som måste kommentera ens vanor, utseende och helt enkelt hur man är. Dessa människor är elaka och sådana ska man försöka undvika. Ingen ska säga åt en hur man ska vara och vilket sätt som är rätt. Det är inte ok och det är dem det är fel på inte oss. Visst, ibland kan man själv kommentera eller säga något allmännt otrevlig men det är mänskligt. Man märker nog själv vad som är menat som en enstaka otrevlighet eller som kommentar som verkligen är menad som en ELAK. Det är ok att få vara som man är lillgammal, emo, fjortis osv (Det var inte menat att sätta folk i olika kategorier men ville förklara min poäng) Vi är i grund och botten liknande! Ni duger precis som ni är!


Ville ta upp detta då detta är en blogg där jag vill att alla ska må bra och veta att de inte är ensamma. Må låta som en kliche men det är det inte, kram sötisar :)


Kommentarer
Postat av: johanna

du syftar på amanda va?!

2010-12-16 @ 17:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0