Mer ingående

Läste på jeffans blogg och E och Fiffens med för den delen(länk finn längra ner, skrolla ner bara) att de skrivit om våran tjejkväll. Men det dumma var att när vi splade någon sorts charader så  skulle Jeffan förklara Daniel Westling men förklarade första idolvinnare(Daniel Lindström) och ja sa faktiskt Daniel Lindström. Jag fattade inte varför de tyckte de var kul igår men nu fattar jag. JAG GISSADE RÄTT^^ Jag fick två fina presenter av Emma/E ansiktsmasker och presentkort,perfect thank you E!  Tack till alla som var med och gjorde att jag dog av skratt!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hahaha natalia, du sa Daniel Westling och hela situationen var askul, haha♥

2010-12-11 @ 21:33:45
URL: http://emmaafilippaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0