Sminkkrig^^

Ursäkta för den dåliga uppdaeringen, julen är snart här och då är det inte mcyket tid över för annat!Igår var det skolavslutning, nya skorna och klänningen var min outfiit och det var skönt att lovet äntligen var här. Vi skulle gå till lilla krogen(Kinarestaurang) men det var fullt så jag tog med mig take away därifrån. Köpte ett fint Thomas Sabo halband(bild kommer senare), sååå nöjd. Sedan var det lite sminkkrig inne på Åhlens ^^ Lite roligt men väldigt kladdigt, Jennifer gjorde min kind riktigt illrosa, sågf ut som en clown. Men men det var en annorluna och lite rolig upplevelse, man har aldrig tråkigt när sådant händer vilket är positivt. Måste fortsätta med mina julförberdelse, kramisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0