Förväxlade barn i Desperate Housewives

Sista avsnittet av Desperate housewives- säsong 6 sändes, var mycket spännande. De sista minutrarna fick man reda på att ett av barnen på Wisteria Lane hade blivit förväxlade vid födelsen. Jag har två teorier som än så länge bara är gissningar. Susan och Mike Delfino kommer ju hyra utt sitt hus, pga ekonomi problem och i slutet fick man reda på att det är Paul Young som kommer hyra det! Jag la även märke till att bilen från sjukhuset körde till huset som de trodde Susan och Mike bodde i. Då är det antingen MJ eller Julie som är förväxlade, tror mest på Mj. Sjukhuset kommer betala ett STORT skadestånd till familjen Delfino som på så sätt löser pengar-problemet. Men detta kanske bara är vad producenterna vill att vi ska tro??Andra alternativet är att Gabrielle och Carlos yngsta dotter är den förväxlade. Vem dessa två teorier är förväxlade vet jag inte men om det är Julie Mayer(Susans dotter) så kan det vara med Eddie(seriemördaren) han är konstnärlig, lite mörk men med en känslig sida alltså lik Susan. Det kommer komma en ny familj till Wisteria Lane. Vanessa Williams(spelar Wilhelmina i Ugly Betty) kommer vara en av de nya karaktärerna. Hon kanske har en dotter som blivit förväxlad med Celia Solis?Vilket alternativ tror ni på?


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Tack! Ja jag foddes i Szczecin, sen flyttade jag till GBG ar 2002 :D

2010-06-23 @ 18:10:39
URL: http://megus.blogg.se/
Postat av: Julia Stihl

Deam du har verkligen tänkt efter, jag tror att det där med Julie och Eddie kan vara sant:D

2010-06-23 @ 19:20:55
URL: http://juliastihl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0