Polen, shopping


Idag åker jag till Polen!!! Har inte skrivit så mycket om det i blogggen pga att min pappa har diskbrock han mår lite bättre nu men resan har varit tvivelaktig. Det är därför även Rhodos blev inställt men jag hoppas på någon annan utoomlandsresa när han är på topp igen. Pappa följer inte med nu men han kommer till Polen om någon vecka. Vi ska vara där 3-4veckor. Igår var jag och Hannapå lilla krogen för att fira sommaren lite extra. Var super mysigt och jag hittade faktiskt en till klänning från MQ. Super nöjd! Mamma gav mig också ett linne från samma affär! Linnen är inte ett favorit plagg men det kan vara bra att ha! Båda sakerna från Sunshine 365/MQ.

I Polen hoppas jag på sol, bad, shopping, besök på en vattenpark, manikyr, pedikyr och massage på en salong. Ska bli riktigt kul! Då jag är där blir det sämre uppdatering och inga bilder som jag tagit till jag är tillbaks i Sverige. Låter kanske inte såååå roligt men inläggen kommer vara mkt intressanta och bilder kommer sen. ÅÄÖ finns inte på de polsjka datorerna så det får ni vara utan. Följ mig och min semester, allt annat än tråkigt!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Hahha jassa, go Stanisław och Stanisława xD Kan du inte visa en bild pa dig sj? :D Jag ska pa manikyr pa torsdag, gele naglar <3

2010-06-29 @ 11:14:55
URL: http://megus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0