Artikel, en febrig Natalia och Melodifestivalen

Se hela bilden






  
Låt oss börja med den glada nyheten. Jag fick min artikel publicerad i en mycket viktig tidning för vår stad. Åh, jag var så chockad igår när Klara berättade att hon sett min artikel i tidningen. Ljuvligt. Den dåliga nyheten är att jag har feber. Fast det fattade ni nog. Hemskt att vara sjuk, jag som inte haft feber på nästan ett år, buhu. Melodifestivalen var igår. Låten vi ska skicka till Esc är väl ok. Men inte mycket mer än så. Längar tills på fredag. Då blir det shopping, kina restaurang och då är jag förhoppningsvis frisk. Vem hejade ni på i Melodifestivalen? Mitt val föll på Timoteji.


Kommentarer
Postat av: johanna

hej det är johanna:) synd att du är sjuk.... du hade nog rätt när du sa att du var sjuk på boda borg:)<33 hoppas att du tillfrisknar snart// puss puss

2010-03-15 @ 17:44:47
Postat av: Svar: Johanna

Hej Johanna! Ja, det är typiskt att när det gäller dåliga saker så har man rätt:( Tack, vi ses snart!!!

Kramar Natalia

2010-03-15 @ 20:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0