Marc Jacobs special items köps på Marc by Marc Jacobs


Marc Jacobs special items en är en linje med kläder, smycken och accessoarer för löljigt låga priser. Ringen ovan måste jag bara äga och då den bara kostar runt 30kr(räknade om från dollar) ska jag nog köpa två. Det dåliga är att dessa grejsimojser bara finns i storstäder t.ex. London, New York m.m. Om ni har vägarna förbi finns special items i Marc by Marc Jacobs butik(OBS! INTE Marc Jacobs utan Marc by Marc Jacobs butik). Min vän Hanna ska dock åka dit i Maj och jag ska göra en beställning på 6 saker. Tack Hanna, Marc saker har varit en smärre dröm som blir verklighet. Har tänkt på den underbara nyheten i strax 6h och svävat på små rosa moln, hihi. Shopaholics är vi allihopa, allihopa........

Kommentarer
Postat av: Julia S.

Ringen med ormen är ju jättefin:)

2010-03-06 @ 22:56:27
URL: http://metrobloggen.se/juliastihl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0