Shopping tillsammans med vännerna


Åh, vilken great fredag det har varit. Jag och tre andra vänner gick ner på stan. Först åt vi på kina restaurang, buffé och desan blev det shopping. Åhlens hade heeeeelt galna priser på nagellack och andra små saker. MQ kan jag inte låta bli att shoppa på, tanterna där känner igen mig nu, hihi. Skorna är från Tamaris/Bonving. Linne MQ/bondelid och grejsimojserna Åhlens. Vilken lyckad dag!!! Dock hände något läskigt. När jag och Hanna precis gick ut ut Åhlens ramlade massa snö från tacket. Jag skrek jättehögt: Hanna, alla i närheten stirrade. Pinsamt. Tur att snön inte ramlat på oss för annars skulle vi legat döda.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

sv: Oj , tack så jätte mycket ! :D

Jaa det är det , har både lockigt och rakt hår ! :)

puss

2010-03-19 @ 18:37:04
URL: http://blondchica.blogg.se/
Postat av: Hanna

hahaha natalia

Citat:

Dock hände något läskigt. När jag och Hanna precis gick ut ut Åhlens ramlade massa snö från tacket. Jag skrek jättehögt: Hanna, alla i närheten stirrade. Pinsamt. Tur att snön inte ramlat på oss för annars skulle vi legat döda.



Vill du gå på stan med mig imorgon (lördag)

2010-03-19 @ 20:06:10
Postat av: Svar Hanna:

Sv Hanna: Kanske, får se. Smsar dig :) Natalia

2010-03-19 @ 20:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0