Shopping då och nu


Både de svart och de blåa ballerinaskorna har jag köpt för ett tag sen. De har redan invigits och de svarta är stora favoriter. Den prickiga tunikan är super fin och den kommer från 365 Sunshine/MQ. Jeansklänningen kommer från Hm divided och kommer vara perfekt nu till sommaren. Den pudriga toppen är också från Hm och jag kunde inte låta den hänga kvar på galgen så den fick bli min. Skorna är från Marco Tozzi inköpta på affären Danielle och väskan är också köpt på Danielle. Kjolen är även den från 365 Sunshine/MQ. Åh, jag är sååååååå nöjd med dagens inköp. Hanna gjorde ett bra sällskap och det var mycket behagligt att äntligen få känna våren i luften! Jur har eran dag varit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0