Svar till frågestunden:)

Här kommer svaren till frågestunden:

hej! har tre frågor, favorit låt, favorit designer och bästa ämne i skolan? Min favorit låt för tillfället ialla fall är hummingbird heartbeat med Katy Perry. Favorit märket är Chanel(som ni kanske märkt, haha) men för att svara på din fråga så är det Karl Lagerfeld. Gillar Coco Chanel oerhört mycket men hon lever inte så jag valde bästa levende designer. Engelska, spanska, matte, syslöjd och so är mina asoluta favoriter kan inte välja mellan de. Gillar skrivarämnen bäst+syslöjd, ratar all musik, idrott och dans.

hur mkt shoppar du för i månaden? hur gammal är du? Det beror på men mellan 2000- 3500kr, ibland lite mer ibland lite mindre men kring den siffran. Jag är 14åg gammal.

Här har ni alltså svaren, ifall det är något mer är det bara att fråga:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0