Tack för kvällen!


Haft en jättebra dag och kväll tillsammans med Emma. Vi tittade på två väldigt bra filmer, spelade Nintendo Wii, åt pizza och snacks. Vi hade det allmänt roligt, tack för en lyckad dag/kväll E! Nu ska jag kika på det senaste avsnittet av Desperate Housewives, läsa lite bloggar och sedan gå och lägga mig! Just det, har bestämt tid coh plats för mötet med en politiker inom kommune. Emma sak följa med, vi ska fika tillsammans med honom och ställa politiska frågor. Jag är sååå glad inför detta mötet:) Hur har Eran dag varit?!

Kommentarer
Postat av: hanna

hej natta vad kul ni har haft det

är det emmas Wii eller ?

Jag har haft det bra här ledsen att jag inte hörde dig ringa :/ men nu svarar jag här hoppas du bara läser det :p

2010-11-01 @ 21:39:35
URL: http://cupcakegreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0