En bra start på lovet:)

Allt är lite upp och ner just nu, på ett bra sätt:) Vet dock inte vad jag ska göra med min lediga tid. Imorgon ska jag försöka få expeditionstanterna att låta mig öva gitarr i musiksalen. Hoppas på det bästa, sedan ska jag träffa Emma för en trevlig mys-kväll. Längtar... Jag känner mig redan utvilad, sover bra om nätterna och vill inte dö då jag vaknar, haha. Ska även ringa och ordna ett viktigt möte till ett projekt, även där hoppas jag på det bästa, wish me luck. Berättar mer när jag vet alla detaljer. Ledsen för brist på bild, ialla fall i detta inlägg. Ville fokusera på texten denna gången. Kramar och ha ett underbart lov;) (ja, jag gillar smilisar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0