Furniture

Christian Louboutin  Christian Louboutin 
Mitt sminkbord/skrivbord var inte bekvämt att sitta vid på mitt sätt. Jag sitter nälmligen inte som alla andra- på rumpan. Så jag letar efter andra alternativ, både Laura och mamma tyckte om det så någon av dem vill kanske ha det om jag bestämmer mig för att inte ha kvar det. Vi kommer inte lämna tillbaka det, det är ingen idee,, eftersom det är så fint. Annar sär allt bra, min gavel kommer snart!!!  :)

Jag älskar skorna ovan, christian Louvboutin- nettan
Måste införskaffa högklackade ''tofflor'' till sommaren, mums!

Kommentarer
Postat av: Josse

Kan du inte visa hur huset ser ut och ditt rum? Ha det bra! Kram//josefine

2011-03-01 @ 13:14:59
Postat av: Natalia

Jo, det kan jag göra när allt är klart, tills dess kan jag visa utsidan och detaljer m.m förutsatt att jag hittar kamerasladden då, hahha :) Kramisar Natta

2011-03-07 @ 13:35:53
URL: http://modealanatalia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0