Finnveden.nu

Idag blev jag intervjuad till en tidning finnveden.nu för att vara specifik. Måste medge att det var riktgit roligt. De hade fått en tips från någon om mitt intresse för politk och tyckte att det var kul eftersom jag är så pass ung. Hon som interjuade mig tog en bild och mitt hår såg hemsk ut, visste inte om intervjun. Hoppas på det bästa!!!! kommer även vara med på radio på torsdag(radio för vår stad) men där var det mestadels Hans- Göran som fick svar på frågor. Håller på attt skriva eett reportage, eftersom jag ska vara med på en hemsida också!!! Länk kommer senare. Såå nöjd över dagen :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Din prao verkar ha gått bra.. :)

2011-03-25 @ 07:48:27
URL: http://emmaafilippaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0